14 Kasım 2010 Pazar

gece hikayeleri

istanbula geldim dün gece. ben tuşlara bastıkça ekranda harflerin ilerleyişini çok seviyorum. babam kahvaltı hazırlamış küçük bahçemizde. benimle konuşmak istedi galiba, ama söyleyecek bir şeyim yok sanırım, istanbula gelince izmirde kolaylıkla kaçabildiğim mutsuzluklara yakalanıyorum. brahmsın lullabyını dinliyorum şimdi, babaannem ölecek. sigara içiyorum, kahvaltı uzun zamandır yemediğim yiyecekleri ihtiva ettiğinden midem bulanıyor. ama olsun.
rüyamda burcu'yu gördüm, bize gelmişti ama diş fırçası yoktu, kendime yeni bir tane aldım dün, onu vermeyi teklif ediyordum falan. çok özledim onu ve yanımda olması lazımdı şimdi. izmirde değil belki ama evimde olmayı isterdim şimdi, güneşli bir tatil sabahı olsun, çay içelim ve konuşalım isterdim. ne çabuk özleniyor her şey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder